Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dívčí trable

"Jsem tak naštvaná až se mi chce z toho brečet!" hlasitě štká do telefonu na sedadle slečna vedle mě. Asi budu taky brzy naštvaná. Protože právě přerušila mou tramvajovou siestu. Copak se musí ze svých intimních problémů lidi vykecávat v dopravních prostředcích? Na to by snad už měl být zákon. A v každém vagonu a autobusu by měla být značka Zákaz telefonování.  Slečna tvrdí, že má zraněné srdce a řve jako kráva.  Proč takhle neječela na toho vola, který ji ublížil? Jo, pardon - protože my ženy chceme vypadat stále mile a hezky? Co kdyby si to třeba ještě rozmyslel a nakonec ještě na to rande přišel, že?

 "A to jsem si umyla vlasy, udělala nehty, vybrala si správný oblečení na večer, namalovala jsem se! Víš, kolik je s tím práce a kolik to zabere času! No a  hlavně, řekla jsem to doma!" pokračuje slečna

"Oni /muži/ to mají oproti nám tak jednoduchý. Jen si prohrábnou vlasy, natáhnou džíny a stříknou se dvakrát kolínskou a jdou."

Šmankote děvče, tak mu to nedělej tak  jednoduchý! chce se mi vykřiknout. Nech ho, ať se snaží on. Nebuď dostupná. A když se nebude snažit, tak asi o tebe nestojí.

"A to jsem mu psala, že ráno musím vstávat v pět hodin. Že se musíme sejít dřív. Ale on mi odepsal, že musí ještě domů za mámou. No, tak na to jsem mu napsala, že doufám, že se tedy nesejdeme, až někdy kolem devátý."

Proboha, proč ho nepošleš do háje. Copak je jedinej chlap na světě?

"No a tak jsem se sešla s kamarádkou a čekala do těch osmi hodin. Ale žádná sms mi od něj nepřišla. To už jsem nevydržela a napsala jsem mu: "Tak co?"

No tak asi NIC. Mám chuť jí vlepit facku. Když asi nepíše, tak tě má na háku. Ty Náno zamilovaná a zoufalá. Kdyby někdo dokázal vymyslet očkování proti naivitě, zaplatila bych ti klidně tři dávky. Proč to máme všechny jako přes kopírák? A proč si to zklamání prostě musíme zažít? Abychom zjistily, jak se máme chovat?

"A on mi odepsal, že mu to dneska nevyjde. A co teď řeknu doma? Když jsem všem už oznámila, že mám rande?"

Klidně řekni, že ho porazil kamion. Mě je to fuk. Tobě stejně není pomoci. Zabiješ přemýšlením o tomhle debilovi dalšího půl roku, protelefonuješ paušál s kamarádkama, probrečíš tunu papírových kapesníků ale mámě to nepovíš? Třeba by ti řekla to, co ti kamarádka neporadí. Že tě má ráda. A že si zasloužíš víc. Někoho, kdo o tebe bude stát. A napíše ti jako první. A že muži jsou lovci. A potřebují mít čas se zamilovat. A že na vztahu musí pracovat oba. Celý život. "Típni to tý kámošce a zavolej někomu, kdo tě má rád, ty kozo. Hned!"

 

 

Autor: Ilona Ondráčková | sobota 16.8.2014 11:30 | karma článku: 16,43 | přečteno: 944x
  • Další články autora

Ilona Ondráčková

Dušičková pohádka

Zahlédla jsem je jednoho prosluněného odpoledne, jak kráčí přes rušnou křižovatku v Praze. Věnovala jsem se zrovna své jedné z nejoblíbenějších činností při čekání na tramvaj. Chytání lelků a pozorování svých bližních.

8.10.2023 v 8:45 | Karma: 8,73 | Přečteno: 194x | Ostatní

Ilona Ondráčková

Podzimní zen

Příroda nám namíchala nový parfém Podzimní zen. Vůně země, která je naplněná až po okraj všemi svými odvedenými sliby. Sametově hladká i drsně vroubkovaná. Odrážejí se v ní barvy temně fialové, tmavě rudé, zářivě žluté,

27.9.2023 v 10:55 | Karma: 6,69 | Přečteno: 148x | Poezie a próza

Ilona Ondráčková

Boj o kouzelnou knihu

Po zatažené obloze se opilým tanečním krokem začal prohánět vítr. Chvíli tančil svižnou polku v kruzích aby za chvíli změnil styl v trhané a rychlé tango. Vír ledového vzduchu hnal oblaka do houfu před sebou.

21.9.2023 v 11:11 | Karma: 5,02 | Přečteno: 150x | Poezie a próza

Ilona Ondráčková

Neplánovaná dovolená

Na dvorku v trávě ležela opuštěná růžová teniska. Rozhlížela se udiveně okolo sebe. “Kdepak se schovává moje kolegyně? Moje věrná družka, druhá do páru?” Ale ať se rozhlížela doprava i doleva, kam jí špička a pata dovolila kouknout,

14.9.2023 v 11:11 | Karma: 4,54 | Přečteno: 322x | Cestování

Ilona Ondráčková

Tureček za sedm korun

Stalo se to devadesátých letech. Káva turecká do skla i do šálku se v kavárně u Hubáčků podávala za pouhých sedm korun českých. A v celém Písku byla nejlevnější. Pracovala jsem tenkrát jako barmanka v denní kavárně.

7.9.2023 v 13:13 | Karma: 23,09 | Přečteno: 740x | Ekonomika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1745x
autorka knih: Spokojená Blbka, Hrad vzpomínek