Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sex na vesnici

"Tak co včera? Dalas mu nebo nedalas?" huláká Anča, stylově oblečená v kytičkované zástěře, kterou má navlečenou přes šusťákovou soupravu na Mařku při třídění řepy. Pepině a Františce samou zvědavostí vylézají oči z důlků. Nedočkavě se přisunují blíž, aby jim neušlo ani jedno slůvko z životně důležitého rozhovoru o intimním soužití kamarádky.

"Ženský, to vám bylo tak romantický!" rozplývá se Mařenka

"Oblíkla jsem si ty nový elasťáky a tričko z tržnice. No - přece ty tygrovaný, který jsme společně vybraly a koupily minulý týden ve městě. Jak jste říkaly, že mi sluší."

"Jo, ty si je můžeš dovolit - protože máš dlouhý a hubený nohy." přikyvuje Pepina

"Nejsme přeci žádný svině ale tvoje kamarádky. Kdyby to vypadalo moc blbě, tak ti řekneme pravdu. Ta béžová barva s hnědými a rezavými odstíny ti fakt sedla."

"A co sis udělala s vlasama?"

"No, nejdřív jsem si je nakulmovala do takovejch těch loken a přelakovala. Ale potom jsem si řekla, že to bude vypadat moc princeznovsky. Tak jsem si to rozčesala, natužila a stáhla jsem si je do culíku." vysvětluje Anča a mimoděk si rukama špinavýma od hlíny zajede pod šátek do svých blonďatých vlasů.

"Culík, jo? Jako nějaká slušňačka - školačka?" opovrženě vyjede z Františky

"Náhodou i culík může být sexy a elegantní účes. Se podívej na Francouzky, Káčo."

"Komu říkáš Káčo? Se podívej na to svoje roští, co máš na hlavě, ty Francouzko jedna. Od Francouzek ses učila jiný věci, než účesy a děláš tady chytrou!"

"To nebyly Francouzky ale Holanďanky, ty krávo. A co je ti vůbec do mojí sexuální orientace? Já se do tebe taky nenavážím. Sama jsi studená jako ropucha a mě budeš něco vyčítat!"

"Mohly byste se přestat hádat? Tady teď nejde přece o vás - ale o Mařenčino rande, komediantky."

"Promiň Máňo, co teda ten tvůj frajer? Bylo něco?"

"Vy jste tak primitivní."

"A jakou sis vzala nakonec kabelku? Doufám, že ne tu nudnou černou, co ji taháš pořád?" zajímá Františku

"Kabelku jsem jí půjčila já. Stylovou a velkou od Luise Vietnama." přiznává se Anička

"Tu novou, jo?  A když jsem si ji chtěla vypůjčit já, tak jsi mi tvrdila, že kabelky půjčuješ až po půl roce používání. O co je lepší Mařena než já?!" ječí Pepina na Ančku

"Ale ty jsi neměla důležitý rande." špitne Mařenka

"Každý rande je snad důležitý, ne? Je přeci úplně jedno jestli je první nebo desátý! Na každým chceš vypadat dobře."

"No ale pro mě bylo to včerejší úplně životně nejdůležitější."

"Ježišmarija tak se už přestaňte dohadovat, který rande je nejdůležitější a nechte Mařku mluvit. Kabelku jsem jí půčila, protože z toho rande byla chudák celá na nervy. Málem se mi ve čtvrtek v hospodě z toho složila. Musela jsem do ní nalejt čtyři panáky zlatýho jelcina."

Mařka ublíženě pofňukává a přikyvuje.

"Máňo, ty jsi děsná citlivka. Doufám, že boty jsi měla svoje. A ne Pepiny zabijácký jehly."

"Vzala jsem si svoje botky pro štěstí."

"Myslíš ty z New Yorkeru?"

"Hm."

"Tak co říkal, když tě uviděl? A jak vypadal?"

"No dal mi pusu a říkal, že se na mě celý týden těšil. Že se nemohl dočkat. A že moc hezky voním. Měla jsem tu novou voňavku Noemi Caramel."

"Aha - ta je fakt moc dobrá. A kde jste byli?"

"V té nové restauraci U vystřelenýho voka."

" A jaký to tam bylo? Co jste si dali k jídlu?"

"Já jsem si dala svíčkovou a Zdeněk si dal kachnu s knedlíkem a se zelím."

"Na to jak jsi byla vynervovaná před tím, tak ti docela chutnalo, ne?"

"Holky já jsem měla hroznej hlad. Vždyť já jsem před tím randetem tři dny skoro nejedla. Spořádala jsem šest knedlíků."

"Ženský přestaňte krafat a začněte už něco dělat! Už mi z vás drnčí hlava. Mám vás tady dvacet. Tohle není normální. Kdybyste se měly živit mluvením, tak byste mohly pracovat na 100% dvacet hodin denně. Včetně té mojí, kterou mám doma." okřikne ženy nadřízený

"Aby se taky nepodělal. Řekneš nám to Máňo cestou domů. I s podrobnostmi." šeptá Pepina Mařce do ucha. "A dělali jste to po venkovsku nebo po kovbojsku?"

 

 

 

 

Autor: Ilona Ondráčková | neděle 3.2.2013 11:11 | karma článku: 17,68 | přečteno: 2677x
  • Další články autora

Ilona Ondráčková

Dušičková pohádka

Zahlédla jsem je jednoho prosluněného odpoledne, jak kráčí přes rušnou křižovatku v Praze. Věnovala jsem se zrovna své jedné z nejoblíbenějších činností při čekání na tramvaj. Chytání lelků a pozorování svých bližních.

8.10.2023 v 8:45 | Karma: 8,73 | Přečteno: 194x | Ostatní

Ilona Ondráčková

Podzimní zen

Příroda nám namíchala nový parfém Podzimní zen. Vůně země, která je naplněná až po okraj všemi svými odvedenými sliby. Sametově hladká i drsně vroubkovaná. Odrážejí se v ní barvy temně fialové, tmavě rudé, zářivě žluté,

27.9.2023 v 10:55 | Karma: 6,69 | Přečteno: 148x | Poezie a próza

Ilona Ondráčková

Boj o kouzelnou knihu

Po zatažené obloze se opilým tanečním krokem začal prohánět vítr. Chvíli tančil svižnou polku v kruzích aby za chvíli změnil styl v trhané a rychlé tango. Vír ledového vzduchu hnal oblaka do houfu před sebou.

21.9.2023 v 11:11 | Karma: 5,02 | Přečteno: 150x | Poezie a próza

Ilona Ondráčková

Neplánovaná dovolená

Na dvorku v trávě ležela opuštěná růžová teniska. Rozhlížela se udiveně okolo sebe. “Kdepak se schovává moje kolegyně? Moje věrná družka, druhá do páru?” Ale ať se rozhlížela doprava i doleva, kam jí špička a pata dovolila kouknout,

14.9.2023 v 11:11 | Karma: 4,54 | Přečteno: 322x | Cestování

Ilona Ondráčková

Tureček za sedm korun

Stalo se to devadesátých letech. Káva turecká do skla i do šálku se v kavárně u Hubáčků podávala za pouhých sedm korun českých. A v celém Písku byla nejlevnější. Pracovala jsem tenkrát jako barmanka v denní kavárně.

7.9.2023 v 13:13 | Karma: 23,09 | Přečteno: 740x | Ekonomika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

KOMENTÁŘ: EU byla naše výhra a šťastné rozhodnutí, byť přinesla i chyby

2. května 2024  10:41

Česká republika i Evropská unie stály před dvaceti lety před velkým rozhodnutím. Pro obě strany to...

Z Kolumbie pašoval tašku plnou kokainu, v Praze na letišti ho zadrželi celníci

2. května 2024  10:32

Na konci minulého týdne zadrželi celníci na pražském Letišti Václava Havla cizince, který měl ve...

Zřícená dálnice v jižní Číně má již 48 obětí, další pátrání komplikuje počasí

2. května 2024  6:23,  aktualizováno  10:28

Nejméně 48 lidí zemřelo v hornaté oblasti na jihu Číny, kde se ve středu po silných deštích zřítila...

Kyjev na Rusko vyslal drony, balistická raketa v Oděse způsobila požár

2. května 2024  7:20,  aktualizováno  10:24

Sledujeme online Ukrajinské drony v noci na čtvrtek poškodily energetickou infrastrukturu v západoruské Orlovské...

  • Počet článků 133
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1745x
autorka knih: Spokojená Blbka, Hrad vzpomínek